Home
Contact
Klantbeoordelingen (5,0 / 5,0)
Dealer worden?
  • nl
  • de
  • en
nl
nl de en
Winkelmandje
Product is toegevoegd aan uw winkelwagen!
  • RUND
    • AFKALVEN
    • BOLUSSEN EN MINERALEN
    • DIARREE EN DARMEN
    • DRENCHEN
    • HUIDVERZORGING
    • INJECTIE EN SPUITEN
    • KALVEROPFOK
    • KLAUWVERZORGING
    • MELKZIEKTE
    • ONTWORMING
    • OVERIGE BENODIGDHEDEN
    • SLEPENDE MELKZIEKTE
    • UIERVERZORGING
    • VLIEGENBESTRIJDING
  • PAARD
    • HALSTERS, DEKENS EN DEKJES
    • HUID, HAAR EN MANEN
    • LEDERVERZORGING
    • ONTWORMING
    • SPELEN EN BELONEN
    • STAL EN WEIDE
    • SUPPLEMENTEN
    • VERZORGING
    • VLIEGEN, DAZEN EN TEKEN
    • VOOR DE RUITER
  • SCHAAP EN GEIT
    • AFLAMMEREN
    • GEZONDHEID EN DROGIST
    • HUID EN VACHT
    • INGEEF- & DRENCHARTIKELEN
    • KLAUWVERZORGING
    • MARKEREN
    • STALBENODIGDHEDEN
  • GEVOGELTE
    • BROEDEN EN HUISVESTING
    • ETEN & DRINKEN
    • GEZONDHEID & DROGIST
    • PLUIMVEE
    • SPELEN
    • WASSEN
    • ZITSTOKKEN & SCHOMMELS
  • STAL EN ERF
    • BEZEMS EN HARKEN
    • EMMERS
    • GARDES
    • HANDIG
    • HANDSCHOENEN
    • LUCHTKWALITEIT
    • MESTSCHUIVEN EN VLOERTREKKERS
    • ONTSMETTING EN REINIGING
    • SCHOPPEN
    • SPRAYERS EN ACCESSOIRES
    • VEILIGHEID EN BESCHERMING
    • VERZORGING
    • VOEREN EN DRINKEN
    • WATERONTHARDER
    • WINTER
  • WEIDEAFRASTERING
    • ACCESSOIRES
    • APPARATEN
    • DRAAD
    • HUISDIER
    • ISOLATOREN
    • KOORD
    • LINT
    • NETTEN
    • PALEN
    • VIJVER
  • ONGEDIERTE
    • ELEKTRISCHE VLIEGENVALLEN
    • HOUTWORM/BOKTOR
    • KRUIPENDE INSECTEN
    • MARTERS
    • MOLLEN
    • PERSOONLIJKE BESCHERMING
    • RAT EN MUIS
    • SPINNEN
    • SPUITAPPARATUUR
    • TUIN EN VIJVER
    • VLIEGENDE INSECTEN
    • VOGEL
    • WERING
  • HUISDIER
    • HOND
    • KAT
    • KNAAGDIER
  • NIEUWS
    • LEESVOER (ALPACA)
    • LEESVOER (ONGEDIERTE)
    • LEESVOER (PAARD)
    • LEESVOER (RUND)
    • LEESVOER (SCHAAP)
  • ONDERDELEN
    • BIRDSHIELD
    • COW DRENCHER
    • DAZENVAL
    • DEMOTEC
    • DRENCH-MATE
    • DRENCHMATIC
    • DRINKBAK
    • DRUKSPUIT
    • FERRO MATIC
    • GOAT DRENCHER
    • HOEFBEKAPBEUGEL
    • KOELIFT
    • KOPHEFFER
    • LAARZENREINIGER
    • ONTHOORNEN
    • POMPEN EN KRAANTJES
    • PROMOTIEMATERIAAL
    • RINSEKIT
    • ROUX REVOLVER
    • SCHEERMACHINES
    • STAARTCOUPEERDER
    • UIERHAARBRANDER
    • VEEBORSTEL
    • VEEVERLOSSER
    • VLIEGENLAMPEN

ALGEMENE VOORWAARDEN VOOR BEDRIJVEN

Artikel 1 - Algemeen

1.1. Deze voorwaarden zijn van toepassing op iedere offerte, rechtsverhouding c.q. (te sluiten) Overeenkomst, alsmede van de uitvoering daarvan, waarbij Hofman optreedt jegens een Klant.

1.2. De Klant met wie eenmaal een overeenkomst is gesloten onder deze voorwaarden, aanvaardt de toepasselijkheid van deze voorwaarden op alle latere aanvragen, offertes, opdrachten en inkooporders van Hofman en Overeenkomsten tussen Hofman en de Klant.

1.3. Wijzigingen in de tussen Hofman en de Klant gesloten Overeenkomst en afwijkingen van deze algemene voorwaarden zullen slechts van kracht zijn, indien zij schriftelijk tussen Hofman en Klant zijn overeengekomen.

Artikel 2 - Begripsbepalingen

2.1. Waar in deze algemene voorwaarden gesproken wordt over ‘Hofman’ wordt daaronder verstaan:

Hofman Animal Care B.V. (tevens handelend onder de naam Boerenwinkel.nl, Sticky Trap, The Dutch Dog en Hofman Pest Control), ingeschreven in het handelsregister van de Kamer van Koophandel onder nummer 08103011, Hofman Animal Care Export B.V. ingeschreven in het handelsregister van de Kamer van Koophandel onder nummer 08103013, Hofman Animal Care for Vets B.V. ingeschreven in het handelsregister van de Kamer van Koophandel onder nummer 08103018, Agridrogist B.V. ingeschreven in het handelsregister van de Kamer van Koophandel onder nummer 08103016 of Animal Platform Control B.V. ingeschreven in het handelsregister van de Kamer van Koophandel onder nummer 87720922, al naar gelang wie de Overeenkomst met de Klant aangaat, gevestigd te Enter aan De Leemkoele 2, 7468 DM, emailadres info@agridrogist.nl, telefoonnummer +31 548 545277

2.2. Waar in deze voorwaarden gesproken wordt over ‘Klant’ wordt daaronder verstaan: de natuurlijke persoon of de rechtspersoon waarmee Hofman een Overeenkomst heeft gesloten of aan wie Hofman een aanbod heeft gedaan.

2.3. Waar in deze voorwaarden gesproken wordt over ‘Overeenkomst’ wordt daaronder verstaan: de overeenkomst tussen Hofman en de Klant, inclusief deze algemene voorwaarden die deel uitmaken van de Overeenkomst.

2.4. Waar in deze voorwaarden gesproken wordt over ‘Levering’ wordt daaronder verstaan: het geheel van de order of opdracht en de (af)levering van de gekochte of verkochte zaken of diensten en de oplevering van het werk.

2.5. Waar in deze voorwaarden gesproken wordt over ‘Eigen merken’ wordt daaronder verstaan: de door Hofman dan wel de aan haar gelieerde ondernemingen gevoerde merken waaronder mede begrepen doch niet beperkt tot Eat Slow Live Longer, Dog Comets, PoopyGo, Royal Dry alsook de eigen merken die als zodanig genoemd zijn op www.hofmananimalcare.nl.

Artikel 3 - Totstandkoming overeenkomst

3.1. Alle offertes en aanbiedingen van Hofman zijn vrijblijvend. Hofman heeft het recht haar aanbod te herroepen tot twee werkdagen nadat de aanvaarding van het aanbod haar heeft bereikt.

3.2. Een Overeenkomst komt slechts tot stand zodra Hofman deze schriftelijk (e-mail daaronder mede begrepen) of telefonisch aan de Klant bevestigt, dan wel indien Hofman met de uitvoering van de Overeenkomst een aanvang maakt. Indien de Overeenkomst niet schriftelijk aan de Klant is bevestigd, levert het feit van aflevering van zaken door Hofman dwingend bewijs op van het bestaan van een Overeenkomst met de Klant. De inhoud van de door Hofman verzonden factuur wordt dan geacht de Overeenkomst correct weer te geven.

Artikel 4 - Levering en leveringstermijnen

4.1. De door Hofman opgegeven levertijden en termijnen zijn slechts indicatief en geen fatale termijnen.

4.2. Hofman heeft het recht om een order in gedeelten af te leveren en die gedeelten separaat bij de Klant in rekening te brengen. Voor de toepassing van deze voorwaarden wordt iedere deellevering als zelfstandige levering aangemerkt.

Artikel 5 - Kwaliteit en garantie

5.1. De door Hofman aan de Klant van zaken verstrekte productinformatie betreft indicatieve gemiddelden waarvan afwijking mogelijk is. Productinformatie betreft geen garanties ten aanzien van de door Hofman te verrichten prestatie of de werking van de zaken. Afwijkingen daarvan zijn derhalve geen tekortkoming in de nakoming van de Overeenkomst door Hofman.

5.2. De kwaliteit, hoeveelheid en het gewicht zoals deze zijn vastgesteld door of namens Hofman ten tijde van levering zijn het bewijs of de levering voldoet aan de Overeenkomst, behoudens door de Klant te leveren tegenbewijs.

Artikel 6 - Prijzen

6.1. Alle door Hofman in aanbiedingen, offertes, opdrachtbevestigingen of anderszins genoemde bedragen zijn, tenzij expliciet anders vermeld, exclusief btw en eventuele heffingen en/of rechten.

6.2. Indien en voor zover tussen partijen geen prijs is overeengekomen geldt tussen partijen de op de dag van Levering bij Hofman gangbare verkoopprijs.

6.3. Hofman is gerechtigd de overeengekomen prijs eenzijdig te verhogen of anderszins van de gedane aanbieding af te wijken, wanneer de factoren die de kostprijs bepalen na de totstandkoming van de Overeenkomst zijn gewijzigd. Het gaat dan onder meer maar niet uitsluitend om factoren zoals: inkoopprijzen, lonen, sociale- en overheidslasten, vervoerskosten (waaronder in het bijzonder brandstofprijzen), verzekeringspremies, koersen, invoerrechten, belastingen, heffingen en rechten, ook indien de verhoging daarvan ten tijde van het tot stand komen van de overeenkomst voorzienbaar was. Indien de hier bedoelde prijsverhoging meer dan 10% van de overeengekomen prijs bedraagt, heeft Klant het recht de overeenkomst binnen acht dagen na de aangekondigde prijsverhoging te ontbinden.

Artikel 7 - Betaling

7.1. Tenzij expliciet anders vermeld op de factuur geldt voor Klant een betaaltermijn van veertien dagen na factuurdatum. Klant doet uitdrukkelijk afstand van eventuele rechten tot verrekening of opschorting, op welke grond dan ook.

7.2. Hofman is te allen tijde gerechtigd voor het nakomen van de betalingsverplichtingen van Klant zekerheidsstelling, gehele of gedeeltelijke vooruitbetaling te verlangen alvorens tot Levering over te gaan.

7.3. In de volgende gevallen zijn de vorderingen van Hofman direct opeisbaar en is Klant direct in verzuim:

  1. Klant komt één of meer van haar verplichtingen uit hoofde van de Overeenkomst niet, niet tijdig of niet volledig na;
  2. Tegen Klant is een faillissementsverzoek ingediend, deze is failliet gegaan of heeft surseance van betaling aangevraagd c.q. een verzoek tot wettelijke schuldsanering ingediend;
  3. Er wordt beslag op zaken of vorderingen van Klant gelegd;
  4. De (rechtspersoon van) Klant wordt ontbonden of geliquideerd.

7.4. Alle door Hofman aan Klant geleverde of te leveren zaken blijven het eigendom van Hofman tot het moment waarop Klant al haar (betalings-)verplichtingen aan Hofman is nagekomen. Tot dat moment wordt Klant slechts geacht zaken voor Hofman te ‘houden’.

7.4. Zolang Klant niet de eigendom van de geleverde zaken heeft verkregen, is Klant slechts gerechtigd deze zaken door te verkopen of te verwerken indien dit behoort tot de normale uitoefening van haar bedrijf. Het is Klant verboden de door Hofman afgeleverde zaken, welke onder het eigendomsvoorbehoud vallen, te verpanden dan wel enig ander recht hierop te vestigen. Partijen verklaren te beogen aan dit beding goederenrechtelijke werking in de zin van artikel 3:83 lid 2 Burgerlijk Wetboek toe te kennen.

Artikel 8 - Reclame

8.1. Klant is verplicht op het moment van Levering te (doen) controleren of de afgeleverde zaken beantwoorden aan de Overeenkomst.

8.2. Klachten met betrekking tot bij Levering kenbare gebreken dient Klant direct kenbaar te maken op de afleverbewijzen (zoals de vrachtbrief), bij gebreke waarvan het recht van reclame met betrekking tot die zichtbare gebreken voor Klant vervalt.

8.3. Klachten met betrekking tot bij Levering niet-kenbare gebreken dient Klant uiterlijk zeven dagen na Levering, maar in ieder geval voorafgaand aan het moment waarop Klant de geleverde zaken aanwendt binnen haar bedrijf, schriftelijk en gemotiveerd aan Hofman kenbaar te maken. Bij overschrijding van deze termijn vervalt het recht van reclame voor Klant.

8.4. Zaken waarover door Klant geklaagd is, dienen door Klant ongebruikt, onvermengd en onbewerkt te worden geretourneerd aan Hofman op de wijze zoals vermeld op https://www.agridrogist.nl/dealer-retour. Diergeneesmiddelen kunnen op grond van wettelijke vereisten niet retour worden genomen, tenzij sprake is van onjuist aangeleverde producten

8.5. Indien een klacht gegrond wordt bevonden, behoudt Hofman zich het recht voor de geleverde zaken te vervangen dan wel het factuurbedrag geheel of gedeeltelijk te restitueren.

8.6. Het indienen van een klacht, ongeacht of deze gegrond is, ontslaat Klant niet van haar betalingsverplichting jegens Hofman. Het is de Klant niet toegestaan om (al dan niet gepretendeerde) vorderingen van de Klant met vorderingen van Hofman te verrekenen.

Artikel 9 - Aansprakelijkheid

9.1. De verplichting van Hofman tot het vergoeden van schade op grond van welke grondslag dan ook, is beperkt tot die schade waartegen Hofman uit hoofde van een door haar gesloten verzekering is verzekerd. De omvang daarvan is echter nooit groter dan het bedrag dat in het betreffende geval onder deze verzekering wordt uitbetaald vermeerderd met het voor die gebeurtenis geldende eigen risico, met in achtneming van het hierna in dit artikel 9 bepaalde.

9.2. Indien en voor zover Hofman geen beroep toekomt op artikel 9.1. (bijvoorbeeld doordat de verzekeraar geen dekking verleent), is de aansprakelijkheid van Hofman in alle gevallen beperkt tot het door Hofman voor de prestatie die de grondslag voor de aansprakelijkheid vormt gefactureerde bedrag met een maximum van € 10.000,00 tenzij sprake is van opzet of bewuste roekeloosheid.

9.3. Hofman is in geen geval jegens de Klant aansprakelijk voor indirecte schade (daaronder begrepen bedrijfsschade, winstderving, verlies van goodwill, het mislopen van subsidies, gemiste besparingen of kosten die gepaard gaan met een eventuele ‘recall’ van zaken, et cetera). Klant dient zich afdoende tegen dergelijke risico’s te verzekeren.

9.4. Indien Hofman de Klant adviseert over de ontwikkeling van een private label of een private label voor een Klant ontwikkelt of daarbij assistentie verleent, is Hofman jegens de Klant in geen geval aansprakelijk voor schade van de Klant als gevolg van inbreuk door of vanwege het private label op intellectuele eigendomsrechten van derden, zoals onder meer merkrechten en handelsnaamrechten.

9.5. Klant vrijwaart Hofman voor alle aanspraken van derden met het oog op de door Hofman aan de Klant geleverde zaken en diensten.

9.6. Klant zal op eerste verzoek van Hofman volledig meewerken aan een eventuele door Hofman geïnitieerde ‘product recall’, ongeacht of de Klant de door Hofman geleverde zaken reeds aan derden heeft (af)geleverd.

Artikel 10 - Overige bepalingen

10.1. Indien één van de bepalingen van deze Voorwaarden ongeldig blijkt te zijn, dan tast dit de geldigheid van de andere bepalingen niet aan.

10.2. Het is de Klant en de aan haar gelieerde (rechts)personen toegestaan om door Hofman aan de Klant geleverde of te leveren zaken aan te bieden via een eigen online webwinkel. Het is de Klant en de aan haar gelieerde (rechts)personen daarentegen niet toegestaan om door Hofman onder Eigen Merk aan de Klant geleverde of te leveren zaken aan te bieden via webwinkels van derden of digitale platforms van derden (daaronder mede begrepen doch niet beperkt tot Marktplaats, Bol.com en Amazon).

10.3. Bij overtreding van het bepaalde in lid 2 van dit artikel is de Klant zonder ingebrekestelling in verzuim en verbeurt de Klant aan Hofman een boete van € 25.000,- per overtreding, te vermeerderen met een boete van € 2.500,- per dag dat de overtreding voortduurt, zulks onverlet het recht van Hofman om in plaats daarvan vergoeding van haar volledige schade te vorderen.

Artikel 11 - Toepasselijk recht en forumkeuze

11.1. Op de rechtsverhouding (waaronder de Overeenkomst) tussen Hofman en de Klant is uitsluitend het Nederlands recht van toepassing. 

11.2. Het Verdrag der Verenigde Naties inzake internationale koopovereenkomsten betreffende roerende zaken van 1980 (het Weens Koopverdrag) is nadrukkelijk niet van toepassing op de tussen Hofman en de Klant of Verkoper gesloten Overeenkomst. De werking van dit verdrag wordt uitgesloten.

11.3. Elk geschil voortvloeiende uit de tussen Hofman en de Klant of Verkoper gesloten Overeenkomst, daaronder begrepen incasso van een vordering, zal uitsluitend onderworpen kunnen worden aan het oordeel van de bevoegde rechter van de rechtbank Overijssel, zittingsplaats Almelo.

ALGEMENE VOORWAARDEN VOOR CONSUMENTEN

Artikel 1 - Hofman

Waar in deze algemene voorwaarden wordt gesproken over Hofman, wordt bedoeld Hofman Animal Care B.V. (tevens handelend onder de naam Boerenwinkel.nl) ingeschreven in het handelsregister van de Kamer van Koophandel onder nummer 08103011 of Animal Platform Control B.V. ingeschreven in het handelsregister van de Kamer van Koophandel onder nummer 87720922 of Agridrogist, ingeschreven in het handelsregister van de Kamer van Koophandel onder nummer 08103016, al naar gelang wie in de bevestiging van de order als verkopende partij zal zijn vermeld.

  • Vestigings-adres: De Leemkoele 2, 7468 DM Enter
  • Telefoonnummer: +31 548 545277
  • E-mailadres: info@agridrogist.nl

Artikel 2 - Toepasselijkheid

Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van Hofman en op elke tot stand gekomen overeenkomst tussen Hofman en een consument (of daarmee gelijkgestelde (rechts)persoon) en eventuele daaropvolgende overeenkomsten.

Artikel 3 - De overeenkomst

  1. De overeenkomst komt tot stand op het moment van aanvaarding door de consument van het aanbod en het voldoen aan de daarbij gestelde voorwaarden.
  2. Indien de consument het aanbod langs elektronische weg heeft aanvaard, bevestigt Hofman onverwijld langs elektronische weg de ontvangst van de aanvaarding van het aanbod. Zolang de ontvangst van deze aanvaarding niet door Hofman is bevestigd, kan de consument de overeenkomst ontbinden.
  3. Levering vindt in beginsel plaats op basis van vooruitbetaling. Hofman kan zich in gevallen waar dat niet zo is op de hoogte stellen of de consument aan zijn betalingsverplichtingen kan voldoen, alsmede van al die feiten en factoren die van belang zijn voor een verantwoord aangaan van de overeenkomst op afstand. Indien Hofman op grond van dit onderzoek goede gronden heeft om de overeenkomst niet aan te gaan, is zij gerechtigd gemotiveerd een bestelling of aanvraag te weigeren of aan de uitvoering bijzondere voorwaarden te verbinden.

Artikel 4 – Herroepingsrecht

  1. De consument kan een overeenkomst met betrekking tot de aankoop van een product via elektronische weg gedurende een periode van 14 dagen zonder opgave van redenen ontbinden.
  2. De in lid 1 genoemde bedenktijd gaat in op de dag nadat de consument, of een vooraf door de consument aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het product heeft ontvangen, of:
    1. als de consument in eenzelfde bestelling meerdere producten heeft besteld: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, het laatste product heeft ontvangen. Hofman.nl mag, mits hij de consument hier voorafgaand aan het bestelproces op duidelijke wijze over heeft geïnformeerd, een bestelling van meerdere producten met een verschillende levertijd weigeren; 
    2. als de levering van een product bestaat uit verschillende zendingen of onderdelen: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, de laatste zending of het laatste onderdeel heeft ontvangen;
    3. bij overeenkomsten voor regelmatige levering van producten gedurende een bepaalde periode: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, het eerste product heeft ontvangen.
  3. De consument kan een dienstenovereenkomst en een overeenkomst voor levering van digitale inhoud gedurende 14 dagen zonder opgave van redenen ontbinden. De in lid 3 genoemde bedenktijd gaat in op de dag die volgt op het sluiten van de overeenkomst.

Artikel 5 - Verplichtingen van de consument tijdens de bedenktijd

  1. Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts uitpakken of gebruiken in de mate die nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van het product vast te stellen. Het uitgangspunt hierbij is dat de consument het product slechts mag hanteren en inspecteren zoals hij dat in een winkel zou mogen doen.
  2. De consument is alleen aansprakelijk voor waardevermindering van het product die het gevolg is van een manier van omgaan met het product die verder gaat dan toegestaan in lid 1.

Artikel 6 - Uitoefening herroepingsrecht

  1. Als de consument gebruik maakt van het herroepingsrecht, meldt hij dit binnen de bedenktermijn door middel van het modelformulier voor herroeping of op andere ondubbelzinnige wijze aan Hofman op de wijze als vermeld op https://www.boerenwinkel.nl/consumer-retour. 
  2. Zo snel mogelijk, maar binnen 14 dagen vanaf de dag volgend op de in lid 1 bedoelde melding, zendt de consument het product terug, of overhandigt hij dit aan Hofman. De kosten van retourzending zijn voor rekening van de consument.
  3. De consument zendt het product terug met alle geleverde toebehoren, indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking, en conform de door Hofman verstrekte instructies zoals vermeld op https://www.Hofman/consumer-retour .
  4. Het risico en de bewijslast voor de juiste en tijdige uitoefening van het herroepingsrecht ligt bij de consument.

Artikel 7 – Vergoeding bij herroeping

  1. Behoudens de kosten van retourzending, vergoedt Hofman alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door Hofman in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping doch niet eerder dan dat Hofman het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt.
  2. Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft Hofman de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.

Artikel 8 - Uitsluiting herroepingsrecht

Hofman sluit navolgende producten en diensten uit van het herroepingsrecht:

  1. Dienstenovereenkomsten, na volledige uitvoering van de dienst, voor zover:
    1. de uitvoering is aangevangen met uitdrukkelijke voorafgaande instemming van de consument; en
    2. de consument heeft verklaard dat hij zijn herroepingsrecht verliest zodra Hofman de overeenkomst volledig heeft uitgevoerd;
  2. Volgens specificaties van de consument vervaardigde producten, die niet geprefabriceerd zijn en die worden vervaardigd op basis van een individuele keuze of beslissing van de consument, of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn;
  3. Producten die snel bederven of een beperkte houdbaarheid hebben;
  4. Verzegelde producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en waarvan de verzegeling na levering is verbroken;
  5. Producten die na levering door hun aard onherroepelijk vermengd zijn met andere producten;
  6. Diergeneesmiddelen;

Artikel 9 - De prijs

De in het aanbod van producten of diensten genoemde prijzen zijn inclusief btw.

Artikel 10 - Levering en uitvoering

  1. Als plaats van levering geldt het adres dat de consument aan Hofman kenbaar heeft gemaakt. Hofman behoudt zich het recht voor om binnen bepaalde landen gebieden niet te leveren.
  2. Het risico van beschadiging en/of vermissing van producten berust bij Hofman.nl tot het moment van bezorging aan de consument of een vooraf aangewezen en aan Hofman.nl bekend gemaakte vertegenwoordiger, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen.

Artikel 11 - Duurtransacties

  1. De consument kan een overeenkomst die voor onbepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van producten of diensten, te allen tijde opzeggen met inachtneming van daartoe overeengekomen opzeggingsregels.
  2. De consument kan een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van producten of diensten, te allen tijde tegen het einde van de bepaalde duur opzeggen met inachtneming van daartoe overeengekomen opzeggingsregels en een opzegtermijn van één maand.

Artikel 12 - Betaling

  1. Voor zover niet anders is bepaald in de overeenkomst of aanvullende voorwaarden, dienen de door de consument verschuldigde bedragen te worden voldaan bij vooruitbetaling of – indien dat niet van toepassing is - binnen 14 dagen na het ingaan van de bedenktermijn, of bij het ontbreken van een bedenktermijn binnen 14 dagen na het sluiten van de overeenkomst. In geval van een overeenkomst tot het verlenen van een dienst, vangt deze termijn aan op de dag nadat de consument de bevestiging van de overeenkomst heeft ontvangen.
  2. De consument heeft de plicht om onjuistheden in verstrekte of vermelde betaalgegevens onverwijld aan Hofman te melden.
  3. Indien de consument niet tijdig aan zijn betalingsverplichting(en) voldoet, is deze, nadat hij door Hofman.nl is gewezen op de te late betaling en Hofman.nl de consument een termijn van 14 dagen heeft gegund om alsnog aan zijn betalingsverplichtingen te voldoen, na het uitblijven van betaling binnen deze 14-dagen-termijn, over het nog verschuldigde bedrag de wettelijke rente verschuldigd en is Hofman.nl gerechtigd de door hem gemaakte buitengerechtelijke incassokosten in rekening te brengen.

Artikel 13 - Klachten

  1. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij Hofman.
  2. Bij Hofman.nl ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. De klant ontvangt dan van Hofman.nl een inhoudelijke reactie. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door Hofman binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

Artikel 14 - Toepasselijk recht en bevoegde rechtbank

  1. Op overeenkomsten tussen Hofman en de consument waarop deze algemene voorwaarden betrekking hebben, is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.
  2. Alle geschillen die voortvloeien uit of verband houden met de overeenkomst tussen Hofman en consument, zullen worden beslecht door de bevoegde rechter te Almelo.
Service
  • Contact
  • Verzendkosten
  • Retourneren als consument
Over ons
  • Keurmerken
  • Wie is Agridrogist?
  • Copyright 2025
  • Cookie instellingen
  • Disclaimer
  • Sitemap
  • Algemene voorwaarden
Cookie-instellingen

Om de site goed te laten werken en u de beste winkelervaring te geven maken wij gebruik van cookies.

Producten niet toegevoegd aan winkelwagen
Niet verkrijgbaar
Onderstaande producten zijn niet toegevoegd aan de winkelwagen want deze zijn niet meer verkrijgbaar.
Geen of niet de juiste vergunning
Voor de onderstaande product(en) heeft de u als dealer een vergunning nodig om deze producten te kunnen bestellen.